* * * * *

Segt hemma nu...dagarna börjar flyta ihop lite.
Igår fick jag ett halleluja moment hur mycket jag saknade mitt kära Sthlm. Satt på tunnelbanan och bara kände mig hemma och glad. Och att jag lyssnade på "Suddenly I see" kanske hjälpte liite.
Vill flytta hem, men inte hem hem.. vill skaffa egen lägenhet. Vill skaffa stoor lägenhet med plats för alla idéer jag fått av att slö titta på inredningsprogram, gå på Ikea och dregla på Designtorget!
  
Haft en mysig vecka. Började med utgång på juldagen med Karro. Vi inledde med att åka till Snaps där hennes kompis jobbade som dörrvakt. (annars är de 23 där..) och slapp inträde! =)
Satt där och snackade (läs: halvt skrek)lite skit och drack lite. Sedan vid halv tolv kanske.. åkte vi till Sumpan och gick in på Garbo där min älskade bror skulle hålla hov.
Han vart lite förvånad när vi dundrade in, han hade sagt på kvällen att de inte va någon idé att ens försöka för det kommer att vara fullt vid nio Och det är 23. Men vi som är så fina! *blink blink* kom inte bara in utan även innan kön.
Hälsade lite på han och hans vänner, dansade lite med dom.. Råkade springa på mitt ex.. mindre kul.. han såg ut som vanligt och fick tydligen för sig att försöka igen med fina kommentarer som  du ser ut att må bra. du ser jävligt bra ut. jag bor bara 100 meter härifrån. Till sluut fattade han vinken att jag inte va intresserad (överraskande eftersom jag gjorde slut..) och försvann.
Vi va kvar tills stängning sen bar det hem i taxi och slutade med en duns i sängen.. Mina fötter mådde sådär dagen efter men såååå himla kul! Hela tisdan va lite dimmig - inte bakis bara trött och borta.. 
  
Igår åkte jag in till Sofie på fridhemsplan och kollade in hennes nya lägenhet.. såååå fin och precis bakom västermalmsgallerian! Vill ha!!
Sen gick vi och satte oss på ett fik i gallerian och tog oss en varsin latte och en maffig chokladtårta. Satt och pratade, sen påtår och en snabbtitt i HM katalogen! =D

Idag va ja inne i stan en stund med mamma.. kollade efter jeans eftersom alla mina bestämde sig för att gå sönder samtidigt. Hittade ett par Koola Anna på Debenhams och ett par Acne på Nk så nu klarar jag mig! Va kul att gå på stan men hade ingen ork att kolla in saker idag. Kom hem och sydde om en klänning med en symaskin från helvetet som verkligen hatar mig. Sen sov jag i nästan en och en halv timma..
Skulle kunna sova resten av dagen..

Imorrn blir de en snabbis på stan igen. Och kanske en tur till flirt fashion med karro annars drar ja med pojken dit.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0