Snart jul??

Känns så konstigt att det är julvecka.. fast att det blivit minusgrader och frostigt känns de inget juligt.
Har inte riktigt vant mig vid att Vickan inte är här.. så van vid att vänta in henne på morgonen och träffa henne, msna och sånt... sakna!!

Idag ska jag städa en gång till och sen packa ner allt som behövs under julen...
Och ikväll ska vi tjejer gå ut och äta en liten avskedsmiddag på samma gamla ställe som vi alltid sitter inför varje gång vid ska lämna stan - Ciao Ciao
Sen ska jag och Johan ha en låtsas julafton med lite klappbyte.. Hade tänkt äta lite julmat men strök de - stackarn fick ju inte komma på vårt julbord. Själv har man ju ätit två redan! Mummms

Karro'sen ringde mig igår.. va trevligt! Känns så länge sen sist,, ska ha mysmiddag ihop på fredag. Och fick subtila hot om att bli kidnappad av henne.. Inte mig emot ; )


Kommentarer
victoria

miss you honeyboney... saknar. tanker pa er allihoppa hela tiden.. LOVE. puss

2006-12-20 @ 16:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0