...

Missat en del.. ojdå. Får köra en snabb resumé.

I tisdags var det 10års jubileum på Bryggan. Med god mat och gott sällskap.
Jag Frida och Erik jobbade i baren, va vääldigt jobbigt att jobba i högklackat - mina fötter va DÖDA efter en helkväll på dom.
Hela kvällen va lyckad. Det börjades med en god bål till fördrink, sedan middag: grekisk sallad, helstekt fläskfilé med potatisgratäng och sen en panacotta till efterrätt.. Mmmmm!
Det var helt officiellt nu att jag och Johan flyttat ihop, vi hamnade på en fråga i en tävling. Som vanns av Jonas.. inte alls fuskigt. Frågorna handlade enbart om oss i Klubbet.
Frida blev lite sur för att dom trodde att hon gilla Arsenal bara för Ljungberg, det är ju Henry som drar. Snyggingen!! =)
Mot slutet av kvällen blev det dance-offs med bland annat buggmaraton.. Det va riktigt kul, fanns några riktiga dancing queens.. Tex Martin, Mys och Pelle.. De kunde ju starta en dans grupp - Inte!


Idag lämnade jag bort min lilla bäbis till Cam som ska ta hand om henne i helgen. Saknar henne redan, det är nåt som saknas.. Just ja ingen som tigger eller vill leka apport! Håller tummarna för att allt går bra och att Rosie inte busar ihjäl stackars tant Cam.. =)
Men annars finns ju Vickan och Helena där som kan avlasta och gosa lite.

Imorrn åker jag och älsklingen till Göteborg på "kärleksresa" som det tydligen kallas... Ska bli mysigt med julmarknad, hotell och hotellfrukost! Mums! Räknar med att bli riktigt bortskämd..!
Har redan varnat alla om att julklapparna i år blir tomtar och annat roliga krams som finns på marknaden. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0