Hata tidszoner

Saknar min Johan.. det är jobbigt med tidszoner!!
Känns sjukt att när hela min dag har gått så har hans bara börjat. Jobbigt att behöva tänka på typ 6 timmars tidsskillnad..
Saknar honom - timmarna går så sakta och tårarna är så många.
Kan inte äta, till och med Rosie hungerstrejkar, har svårt att somna.
Att det går så fort att vänja sig vid nån.. jobbigt.

På fredag ska jag Globen Horseshow!!!!!! med Lillan!!!! =D
Ska bli såå kul.. Det är tradition - och en fin sån! Länge sen vi sågs sist. Har inte sett henne sen hennes student. Ska bli kul att se min lilla Lillan igen!!
 MalinMin Malin >>>























Imorgon är det personalfest på Bryggan. Hur ska man orka?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0