Personalfest..

Igår var det ännu en tisdagsfest på Bryggan.. Blivit en hel del denna termin.
Under dagen skrev det pm och sen blev det tacobuffé och en massa roliga människor. Frida fick igång mig på partyhumör, kanske var allt hennes tjatande.. vet inte riktigt. Retades lite med Martin, bland annat när han stekte köttfärs. Det var kul! Inte mitt fel att han missade en massa fläckar.. =P
Efter maten blev det musikquiz.. Vi kom tvåa! Roliga frågor om allt från MacGyver till Björn Rosenström! Sen började folk droppa av - tråkisar! Men då fortsatte festen.
Missade Greys, får se det i helgen, men det var det värt. Var kanske lite nykter jämfört med mitt sällskap, och blev ständigt trakasserad av en helt clueless kille och hamnade upp-o-ner på många foton (som Jonas kommer lägga ut.. dumma Jonas) =(

Jag, Martin och Jonas hamnade i en vild diskussion om Bond, det var roligt. Började med att jag blev klappad på huvudet vilket tydligen liknade den bortskämda katten i Bond.. Sen blev de det vanliga - vem är den bästa Bond, och vem är den bästa Bond-bruden. Och sen vem skulle vara den värsta Bond och den värsta Bondbruden. Värsta Bondbruden var Madonna och skulle vara Paris eller Britney. Och Orlando som värsta Bond. Lyssnade sedan lite på Tina Turnen - älskar hennes Golden Eye!!
En rolig diskussion, fler minuter då jag inte blev kittlad eller buren på! =)
Vart en ganska sen kväll.. men det var skönt att komma ut och festa lite med Frida igen. Det får vi göra om. 

Kvällens citat: Längre eller högre? - Jonas
(Jonas och Martin försökte gissa min längd)


Förresten, såg båtar på vägen!  (internskämt...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0