Sakna..

Saknar mina underbara vänner där hemma.. ska bli underbart att träffa dom igen.
Har inte sett några på flera flera månader!
Kommer bli pank om jag ska fika med alla och sen gå ut.. men det är smällar man får ta! =)

                                    
Fii, Karro och Nanna.. love u my girls!



Är helt slut idag har bara sovit typ 5 timmar inatt för att någon (nämner inga namn...) spydde halva natten och va allmänt full.. Kändes som att va tillbaka på finlandskryssningen.
Nu blir det bara tvätta, fotboll kanske städa och läsa mig till sömns..
Kan rekommendera organisationsboken för det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0