Tentafest

Igår var det tenta. Usch.. gick nog inte så bra. Bara en massa flum, och så kom dom och sa vad man skulle flumma om - och fick lägga till lite nytt flum. Hmm roligt! Kul iaf som Johanna lyckades med, att nämna Hitler tre gånger i tentasvaren. Undra vad dom kommer tänka! =)
Sedan var det shopping och fika på stan, mys med pojken och sen tentafest!!

Förfest hos Annika först, lite Fuck the dealer, dansande/hoppande i sängen till galna låtar.. Och det spårade ur lite redan på förfesten. Woops, det bevisar fotona också!  Cam och Helena kan ju ta åt sig... ; )
Tror vi uppfyllde några killars största drömmar sen på Kåren också.. Men det finns inga bevis på. Hehe...
Carro blev en kvällens medelpunkt helt plötsligt på grund av sin insulinpump.. Alla var djupt fascinerade av denna lilla manick, och jag tyckte jag ställde en smart fråga när jag sa: Har du tangentlås på den där Vilket alla skrattade gott åt... Här oroar man sig för insulinchockar - men den bjuder jag på!

Sen snabbis shotar på Bryggan innan kåren. Här lyckades jag med två nya citat.. Frågade Josse om hon hade bakterieförlust skulle ha vart bakteriefobi... Och Jag är ganska smart när jag är blond. Jaja, är väl ganska givmild och låter Vickan skratta och andas lite ; )

Det va kul på kåren, en massa folk. Men en hel del konstiga också - som vanligt. Vart kallad stroppig av några killar som försökte lista ut vilket schampoo jag använder genom att sniffa mitt hår.. Skummon!



Idag var det sovmorgon som gällde.. Vaknade kl 11 av väckarklockan. Hata!!
Johan skulle upp och lägga fram saker som jag skulle packa ner i väskan.. Låg och kollade på Project Runway tills mina tjänster behövdes. Sen lite segt tills "brunch" och skjutsade ner honom och hans kompis Anders till stationen.
Efter det hämtade jag mina girls och drog till Marieberg, lite shopping på Ikea och Willys. Skulle som vanligt bara ha tre saker och kom hem med.. hmmm.. kanske femtio! Ajdå

Ikväll var det tänkt att gå ut igen - men bakisdagen sa emot... Ville inte dricka en gång till. Vi hade tänkt bowla men det var fullt så det blev TP kväll med bara oss tjejer. Jag vann - vilket tydligen var förvånande *morr* Har satt ihop mina IKEA lådor för att försöka bli så trött att jag somnar direkt. Gick faktiskt bra, är lite förvånad, alla skruvar fanns med och passade! Wow

Sakna min älskling redan, och det har bara gått några timmar.
 Har en hel vecka kvar innan jag får se honom igen!
Vill inte lägga mig i sängen och känna tomrummet du lämnat efter dig
Känner din doft på din kudde.. men du finns inte här
Längtar tills jag får ligga i din famn igen och känna
dina armar runt mig och din varma kropp mot min
Saknar dig min älskling!
Älskar dig!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0