Haha.. I'm the best

Idag har varit en produktiv dag..
Cam ringde och fråga om jag kunde skjutsa ner henne till stationen för hon va tvungen att hoppa in å jobba i Kumla. Sen åkte jag och Anka ner på stan. Köpte present till Johan, ett linne och två sportBHar till mig. Och sen lite mat till helgen.

Åkte hem och åt od macka till lunch, fika och plugg i solen. Och lite mer plugg innan Vicks kom hem så vi gick ut och sprang i skogen.
Lyckades nästan springa hela femman (5km). Klarade kanske 4,4 totalt utan att gå, Mitt rekord innan idag va på 2,5 så jag är överlycklig. Känns superbra. En månad kvar bara..!
image108
Skorna funkar som en dröm, love mina billiga joggingskor!
Ska ut på söndag morgon igen och försöka springa hela femman. Så Nanna, ta med träningskläder och gympaskor så vi kan gå/jogga i skogen! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0