kanske blir påskgul.. då kan jag ju inte retas längre

Har varit på tre intervjuer nu för sommarjobb, två i Sthlm. Agria och Forex.
Har väl alltid hoppats på Forex men Agria lät väl rätt okej och det skulle vara kul att jobba där om Daniela, en tjej jag träffade under intervjudagen också skulle få det. Vi hade kul ihop. Plus att det fanns gym på bottenvåningen och matsal.
Blu di Blu har inte hört av sig än men jag känner inte för att vara kvar i Öret utan Johan och vänner.
Enda som ska vara kvar är ev Annika och Helena. Nej Sthlm är bäst. Då kan jag träffa Karro när hon kommer hem på blixtvisit från Island. Har haft otroligt kul att skriva riktiga brev och sen lyckan varje gång jag ser ett brunt kuvert med hennes handstil på.

Forex ringde mig idag och sa att dom va intresserade av att anställa mig om mina referenser är goda, så nu ligger hoppet hos Jigsaw i London. Hoppas, skulle va skönt med bankjobb plus att jag kanske kan få extra jobba med Vickan här i öret sen.


Igår va vi hos Annika och åt dundermiddag med efterrätt. Allt hade hon i stort sett gjort helt själv, vi satt och kolla på och möblera om lite. Jag va duktig och hämta en avocado hemma hos mig.. oooh det är ju så långt att gå. Två våningar ner och sen upp.. jobbigt värre.
Va kul, vi va sju stycken och hade lite trevligt tjejsnack och Anka blev jätteglad för presenterna. Fick skor, vin och två böcker (vanliga inte kurs..).

Ikväll ska jag och Anka jobba på kareoken med Helena, en stund iaf.
Sen blir det 30-års fest imorrn hos Johans kompisar.
Sen sista förmiddan innan han åker.. svårt.
Tur för mig att jag har mina underbara tjejer, vet inte hur jag skulle klara mig utan er girls.
Ni är änglar allihopa, me loooooooove! Finns inga bättre!


Kommentarer
vicks

de e bara o kommma upp två våningar om du känner dej ensam. finns alltid här.

2007-04-13 @ 23:28:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0