solbrända ben och glass i solen

Nu har det varit soligt i några dagar så vi har passat på att brassa i solen. Har lovat Johan att använda solkräm så nu kommer det väl att ta lite längre tid än planerat.

Va och sprang för nån dag sen och tyckte det gick uruselt oh fick se sen att jag hade haft en uppförsbacke. Hoppas att det blir bättre, men har ju en månad på mig att komma nära eller klara fem km. Vårruset here I come.
Har träningsvärk i bröstmusklerna och magen och låren. Trodde det skulle bli bättre om jag tränade bort det. Men men, smällar man får ta om man inte tränat på typ tre veckor.

Nu ska det bli strängare regler på Bryggan vilket innebär att vi inte ens kommer in längre för att vi läser på BSR och inte på ESI den här terminen. Trots att vi läser ekonomiprogrammet. Drag. Kan jobba där men inte hänga där. Plus att vi nu måste jobba som vakter. Jippiee. känner att jag har mycket att sätta emot, verkligen.

Igår flyttade Johan till Sthlm. Det va riktigt svårt att säga hejdå, tur att jag hade med mig solglasögonen. Vart en del tårar, men jag vet vad jag har att se fram emot. =) Nu känns det bra, saknar honom men är inte hysterisk eller ledsen. Tur att jag har mina girls! Ska leta lägenhet, hittade en i Nacka men det är liite för långt. Är bortskämd med 12 minuter till stan.



Kommentarer
Hanna

Jaa sol är härligt!!

2007-04-16 @ 22:45:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0