sprudlande överlyckligt glad

Är sååå glad, började nästan gråta.
Forex ringde idag och erbjöd mig jobb, nu ska jag bara skicka in tiderna jag kan börja! =D
Jag är over the moon överlycklig, skulle vilja hoppa upp och ner.
Trodde det va Johan som ringde igen men när jag såg Forex i displayen stängdes tv:n och micron av och efter ett djupt andetag...
Det värsta är nog färgen, vet inte riktigt hur jag skulle se ut i påskgult. Men men.. och kanske inte kan resa nåt i sommar. Får bli i höst då.
Men det bästa är ändå att jag får bo med min honung igen, spendera hela sommaren i Sthlm med honom. Och ha hela villan för oss själva. Min tjejer får såklart komma och våldgästa...
Nu ska jag fortsätta flyta runt på små rosa moln.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0