Back from the states

Igår kom Vicks tillbaka till Öret. Vi tog en fika med henne på Java. Gick till och med bra att parkera på Stortorget ; )
Vart en låång fika, men god. Satt i flera flera timmar och skvallrade och snackade och kom tillbaka i dom gamla gängorna. Allt som saknades var Cam, som är hemma i Sthlm.

Idag åkte ja ner till Heena och Emelie på stan och gick runt lite. Letade efter ett par vita knästrumpor men det var tydligen omöjligt. Hittade bara ett par som ja inte ens gillade men var tvungen att köpa för att det inte fanns nåt annat. Såå tragiskt.


Sände en tanke till stackars familjen som firar sin första jul utan en make och släkting. Alla har gått vidare nu men det finns fortfarande några tappra själar som tänder ljus på Stortorget.


Kommentarer
vicks

de var mys :)
saknat!

2007-12-18 @ 21:54:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0