drömma bör man annars dör man

Va ganska duktig idag, gick upp tidigt och gick med Vickan till bibban och pluggade.
Vi satte oss i tysta rummet där alla ska vara tysta.. blev irriterad idag. Folk har ingen hyfs!
Två tanter kom in och snacka hela tiden när dom kom, sen började folk prata i telefon.. *morr*
Men fick lite gjort iaf, kom igenom nästan halva tråkiga gröna boken.

Va trött.. kunde inte somna i natt för jag sov för länge på morgonen. Så istället för att sova
gick ja upp och vek tvätt, och sen strök jag allt plus alla Johans skjortor..
Fick lite gjort iaf, sen kunde jag somna ganska direkt.

Har kommit igång med träningen, tränar tre gånger i veckan. och det börjar gå bättre med konditionsträningen. Igår körde ja och Ankan alla armmaskiner plus våra vanliga ben, rygg och mage.
Va ganska trött sen, och har träningsvärk i ryggen men förvånande nog inte i armarna! =)
Jag ska va snygg i sommar, ska komma i min bikini!!

Vi har blivit med bäbis, Rosie ska få ett syskon!
Ska bli kul, snart kommer en liten kommer. Förhoppningsvis. I mars!

Avis på Helena som snart får ett syskonbarn till.. vill också ha!
Andy får sätta igång nu.


Kommentarer
Josephine

Vad duktig du är! Jag kommer aldrig igång fast jag lovat mig själv så många gånger. Har verkligen ingen motivation.

2007-02-19 @ 16:45:06
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Nahal

Weee! Fler kattungar! Ska ni ha liten i Stockholm eller i Öret?

Ska bli så kul när du kommer hit, vi ska bara ha massa kul för oss :P Vet att det är tradition med onyttigheter, men vi kan ju va nyttiga nu när du dragit igång med träning. Kan du ju inspirera mig också =)

2007-02-19 @ 18:20:42
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0