Fake-Valentines day

Igår hade ja och Johan en låtsas alla hjärtans dag. Ville ha en heldag istället för i onsdags.
Började med en lång sovmorgon, sen god frukost. Segade och vilade hela dagen lång. Kollade på Trollkarlen från Oz med Judy Garland.
På kvällen gjorde vi super god cheesecake med jordgubbssås och friterade fetaost, räkor och kräftstjärtar.
Hur gott som helst. Sen rullade jag någon timma..
Hyrde Superman returns.. hade hellre sett Breakfast at Tiffanys men men.


Cheesecaken va lika god idag, om inte godare.. Vill ha mer, har blivit beroende.


Kommentarer
vickan

sötaste. vet att din soffa finns, den glömmer jag aldrig från nollningen i höstas. jag e skyldig dej en gen tjänst. men jag hoppas innerligt mycke att du aldrig kommer sitta i min soffa =)
ses snart. puss

2007-02-18 @ 13:31:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0