kareoke ikväll...

va och tränade imorse, det var skönt med en halvtimma på löpbandet. Men kasta benen är fortfarande skeeta jobbigt.. men vi klarade de Cam.
skönt å träna bort marängsvissen från igår. men det va riktigt gott!!!

imorse åkte min baby hem över helgen... är lite tomt. och rosie hjälper ju inte direkt till.
hon bara ligger och segar sig, springer som en dåre eller ger mig blöta leksaker.

ikväll blir de en stund på bryggan. det är kareoke kväll, men vi ska inte sjunga. bara lyssna och äta.
kan däremot bidra med lite ironiska och sarkastiska kommentarer till dom vackra försöken.
synd att charlotta inte är med... va ju ganska kul sist med tommy tycker om mig.

vill klippa mitt hår nu. det är som hö dom få gångerna det inte sitter ihop i en enda stor tova.
vill ha hår som sienna!

Frisyr

Hittade jonas bilder från personalfesten.. mmm fina bilder dom va också..
ja och martin gör oss snygga
fina


Kommentarer
Hanna

Jag vet! Ska vi slåss om honom? :)

2007-02-09 @ 16:18:50
URL: http://hannalindqvist.blogg.se
Anonym

Johnny Depp alltså.. ;)

2007-02-09 @ 16:20:12
Hanna

HA! Det tror du bara! Min syster är även hon spekulant på honom. Kan bli svårt det här.. Tur att jag har Adam Garcia som back-up plan :)

2007-02-09 @ 17:42:05
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0