oproduktiv dag

oproduktiv dag idag.
kollade på mcleods, såklart eftersom jag missar kvällens avsnitt annars
tog fram boken
tömde ryggsäcken jag lånade av johan till åre, dvs la allt i en hög bredvid den
pratade med annika och enades om att vi va för lata för att gå till bryggan och kolla lagret
va lite produktiv när jag letade efter jobb, men inte så produktiv eftersom jag inte sökte dom
tog annikas förslag och skickade in för CV granskning hos Jusek först.
lekte i paint och skapade min lilla vän
Hippo

Tydligen kommit ut bilder från Åre,, måste kolla!
nu ska jag snart iväg.. måste plugga imorrn och kanske gå till gymmet med vickan en stund.



Kommentarer
Anonym

den e bara för sööött. den fick mig på bättre humör idag. thanks. puss

2007-02-08 @ 17:47:25
victoria

de var från mig =)

2007-02-08 @ 17:47:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0