resumé

Mycket som har hänt sen man flytta hit.. det mesta känns så länge sen.
Korren
Korren som den såg ut när ja flytta in.. känns konstigt att gå in i porten numera.
saknar 32 0111 ibland.

Kräftskiva
Strippan på kräftskivan i korredoren
Saknar korren ibland, vi hade roligt. Och många mysiga tv och te kvällar.


Gasquen vt
Gasquen i våras
Vi vann sesamfajten, borde ha slutat när v va på topp.

lika
Jag och Helena.. lika som bär..
men anledningen kan vi ju glömma ; )

cat
Cat på sesamfajten i våras
Så fint "sminkad". Glad att man inte va nolla då

Gasquen
Redo för Gasquen hösten 05. Vicky o Tess
Länge sen man hörde från Tess.. vet inte ens vad hon gör eller om dom bor kvar på väster.

Foto-Martin
Foto-Martin söt i min mössa
Dumma Martin som jagade mig med sin kamera. Hamnade på fler bilder än jag ville,
och hamnade på Internet också.

Kryssning
Vickans reaktion när två pensionärer kliver bussen på väg till kryssning
Vi hade kul, kommer för alltid ha psykiska men efter busschaufförens dåliga "skämt"
och alla skumma äckliga gubbar. Varför va vi tvugna att åka på Spray Date kryssning?!

Frimis
Frimis med Nahal och tjejerna
Sakna Nahal.. ska ses nästa vecka!!

Förfest
Förfest innan Frimis.. Nahal gömmer sig bakom luggen
Nahal o ja
Klara och tillpiffade för fullt..

magdans
Egypten med mamma.. Magdans på kvällen.
Vann faktiskt en gång.. väldigt stolt över mina höfter. Fick en äcklig rom drink med hibiskus te.

tatoo
Min tatuering

Rosie
Rosie va en liten bebis

Fii
Fii o Jesper (Orky) va ett par
Länge sen jag fick leka matchmaker i gymnasiet för att få ihop mina små vänner..
det va en kul tid.

Anna
Anna visar hur ledsen hon va att hon inte fick en Monchichi
Saknar gänget och tjejkvällarna och lunchrums skvallret.

honey
Min gubbe senast va ute och va fuller

Många minnen... känns konstigt att ha varit här så länge. Har läst 4 terminer!
Halva tiden typ. helt sjukt!

Nu ska jag göra mig iordning för partybowling med tjejerna.. kanske ett glas på krogen sen!


Kommentarer
vikan

hehe.. men ja e avis. å en dag blir de väl förhoppningsvis min tur =) hoppas du får en underbar kväll.
puss och kärlek

2007-02-17 @ 14:02:37
Helena

Det har hänt mycket på den här tiden... men tänk på hur mycket mer det hinner hända innan det är slut :)

2007-02-17 @ 15:15:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0