shopping


så segt att komma igång att plugga.. inte så motiverande. vill hellre jobba!
började min morgon med att gosa med, borsta och sen jaga rosie.  hon snodde min mjölkpaketsflik.

igår va vi (cam, helena, ankan o ja) på stan och shoppade, inte handlade för det innebär handla mat lärde vi oss igår.. jag ville ha ett par stövlar men hittade en söt tubklänning istället.

klänning

ankan hittade en skjortklänning som passade skiit bra och två diadem som va "gratis". helena vet jag inte va det blev till slut, men jeans och nån tröja antar ja. hon och cam plocka på sig typ sju plagg var eller va de åtta... och helena hitta ett par supersöta svarta pumps, som suga mama cam fick betala.

på kvällen sen hyrde vi film, Nära o kära. den va bättre än jag väntat mig, kanske inte over the moon. men iaf tusen gånger bättre än mitt super ex eller va den nu hette.. efter den kollade vi en stund på min stora kärlek som gick på tv. och blev skrämda av väderrapporten, den gick ner under sjutton minus vilket va på natten som tur va. cam höll på att ramla ur soffan.

nu ska jag läsa lite innan ja och cam ska till gymmet.


Kommentarer
vickis

ååå va fin =)

2007-02-11 @ 14:47:13
Nahal

Tokfin är vad du är sötnos! =)
Ska bli SÅ kul at se dig igen!

2007-02-13 @ 23:59:57
URL: http://www.autumnfrost.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0