skooooor

Fredag
Äntligen är det gjort, har äntligen kommit iväg och klippt mig.
Behövdes verkligen, hade inte klippt mig på ett år.. fast behövde inte ta så mycket som ja trodde.
Sparar till Godiva långt.

Shoppade igår, letade efter en klänning och två kjolar. Hitta ett träningslinne och tre par skor.
Snygga grå pumps, ett par svarta lågskor och ett par svarta stövlar.
Får lägga ut bilder sen..

På kvällen kom nahal över och åt middag. Sen spelade vi spel med johan.
Spelade Coco crazy, typ memory fast med apor som flyttas runt. Han vann två gånger..
Sen på rymmen, ett taktiskt spel.. jag kom tvåa.. efter johan.
Dumma människa å vinna.


Lördag
Nu ska jag snart iväg på hockey match, woopie. Stå i kylan och skämmas för mina högljudda föräldrar som "hejjar". Sen ska vi fira pappa som blir gammal, 55 år..

På söndag ska ja ut och shoppa med Nahal. Ska leta vidare.
Vill ha min rosa 50-tals klänning och mina korta kjolar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0