teknikens under

Hittade en av kjolarna jag ville ha, en skotsk rutig kort kjol. Perfekt som skolflicka om man vill det.
Hade den på mig igår när vi va ute och firade Cam på Babar.
Hon fyllde år i måndags så ja och Vickan åkte ner på stan för att köpa henne en vetekudde,
synd bara att hon redan hade fått en vetekuddenalle.. inte så bra.
Sen kom Helena på att hon glömde halsbandet jag å Vickan valde ut i Åre. superfint.
Sen kom jag på att kortet vi köpte åkte ur väskan tillsammans med böckerna eftersom jag hade
gömt de mellan dom när helena o annika skrev på de.
Såå det slutade med att Cam fick en vetekudde som vi ska byta, mot tequila som hon "fick" igår.
Ett fint paket va de, en rektangel del och en cylinder....

Vi måste ha dåliga förfester, alla va på gång vid middagen men när det va dags för bussen hade ja och vickan magknip av vinet och alla va halvsega.

Valde den sämsta dagen tydligen, vi hoppades att tisdagar skulle va bra. Men vi borde ha tagit det som ett tecken när dom vi kände lämnade stället.. men men vi va tvungna att se.
Det va packat med folk, typ artonåringar. Kände oss ganska gamla,,
fick väldiga blickar från bartendern när vi beställde vatten innan vi gick. vart retad av johan sen som sa att jag var vuxen.

Dagens felsägning 1: Vickan på föreläsningen. "sa han slavegörelse" Nej skaDegörelse.
Dagens felsägning 2: "stytemet". Vickan fick inte sin tequila som hon ville ha...
Dagens tråkigaste: Föreläsaren, slutade med att typ alla gick sista timman och satt och spela mobilspel under dom andra tre timmarna. Saknar snake!
Bra att man kan göra mer än å ringa med mobilen!
Dagens kommentar: Cam - Nu går tanterna hem. (hon menade oss...)



Gjorde ett roligt fynd hemma. hittade mina gamla mina vänner bok från mellanstadiet.
kul att läsa och se på gamla bilder på folk. alla va inne i roxette, bsb, spice girls etc etc.
Har en nyare version nu som alla fyllt i under förra året.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0