ÅRE!!

Imorgon drar vi till ÅRE!!!!!
Ska bli så himla kul. Har packat lite provisoriskt,, kommer nog inte gå att få ner allt.
Får sitta på väskan. Men men,.. har med det viktigaste. Skidkläder, partylinnen och sprit! :)
Skulle ju lära oss en text, som va väääldigt svår, oa ah marmelad tror ja de va... Eller så sjunger man inte.. kommer ju ihåg en lille dansen. Den va ju sådär rolig, som fågeldansen fast med konstigare uttal och rörelser. Hoppas vi slipper den iaf, annars kommer det nog gå rykten om oss Örebroare.
Mer än vi kan supa utan att ha kul som dom säger om oss i Uppsala...

Helt slut,, jag och helena va och gymmade imorse. Va skönt för det va lite folk men min stackars
otränade kropp.. Har verkligen sunkig kondis märkte jag. Va helt slut efter en kvart.
Och sen körde Helena- slavdrivaren- värsta magplågaren.. Kommer kännas såå skönt på
bussen och framförallt på söndag i backen.

Efter träning och "lunch" hamnade vi i sängen, jag och pojken då... ;) och kollade på DVD från hans barndom. En sööööt knatte med knubbiga lår och en liten nudist! Me love anyways.

Ikväll blir det jobb.. inte alls sugen. Kan vara för att jag är ganska nyvaken efter att ha somnat en stund på eftermiddan. Ja och Ankan håller tummarna för att folk tröttnat på mat och dricka..! Så vi kan gå hem tidigt och sova..  Annars är det väl bara en vänjesak - första sena natten för att vänja sig till dom typ sex kommande. Tuff vecka väntar  -  men en rolig sån!

Imorrn kommer det bli pack- och klädångest.. och sen ångest för hur tunga väskorna är och att kåren är alldelles för långt bort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0