tillbaka

Nu har man varit tillbaka i Öret ett tag..
Har tentapluggat det sista och idag tog Fek B verkligen slut! Såååå skönt!

Bryggan är färdigrenoverad och det blev otroligt snyggt!
Latte (egentligen gräddkola) och choklad färgade väggar.. och ja målade en växt på frihand i guldfärg.
Igår va vi där och åt en burgare mitt bland alla nollor.. känns så fel att inte va Sesamit längre.. Tänkte på de när Cam tyckte vi kunde köra ut alla som inte va ESI.
Skönt att vara "ledig" några dagar... innan kommersiell rätt drar igång. Ska bli kul med juridik ett tag!

Nu har ja blivit sjuk, inte så kul. Kan inte sova hela nätter.. vaknar en gång om natten och ligger vaken nån timma och snörvlar och har mig.. Och inte har jag Rosie vill inte gosa med mig. Den bitchen!
Ska sitta på apoteket med alla pensissar imorrn! Jippiiiiie - eller inte.

Vi planerar ÅRE! Ska bli så himla kul! Skrev packlistor ihop och försökte budgetera.
Försökte fixa skidhyrning men det gick som de gick.. Hemsidan ville inte alls! Hata datorer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0