det fanns inte svenskt kaffe på hotellet

Hemma igen...
Jobbig resa igår, gick upp sju fick äta torr baugette utan nån på med vatten till. Mums frukost.
Sen ut i kalla Mallorca morgonen och vänta på bussen i 20 minuter.
Kaos på planet sen, två tjejer dök inte upp så dom skulle leta efter deras väskor.. innebar att alla väskor skulle dras ur planet för att sen plockas in igen. Sen till sluut kom dom på planet.. Hela planet applådera, stackarna. Men men är man sen så är man. Johan va skit pissed hela tiden och blängde på dom varje gång kaptenen påppeka att vi skulle få vänta lite längre.

Ganska lugnt på Arlanda sen. Fick höra sen av Andy som landade bara typ 20 minuter efter oss att det var kaos då. Haha lite tur iaf! Många på vårt plan fick inga väskor och var kaos vid taxin.
Vi satt lugnt hemma och väntade på att Andy skulle dyka in.

Lugn kväll sen igår, god pizza från Punkten med currysås! =) Och Simpsons maraton följt av Elake Kocken!
Nu ska jag tvätta, handla mat, packa upp, tanka min törstiga bil och plugga. Sen imorrn är det back to reality och jobb. Jobb jobb jobb... Men kanske ska ut till landet någon dag i veckan, om mamma får som hon vill.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0