Coffee and shoes..!

Igår var jag duktig och bakade en supergod Prinsesstårta - med grön marsipan =(. Ville ha rosa.
Vart lite kvar så i förmiddas kom Lillan över så fikade vi lite. Åt tårta, drack påskmust och snackade. Mycket om Pirates, har sett den två gånger nu. Mmmm Johnny.

Efter träffen med Malin åkte jag in till stan, mötte upp Fii.
Sen vart det tid för shopping, hittade ett par sommarskor och en kofta. Hade velat ha mer tid och pengar. Mango reade ut sina saker och det fanns en underbart söt röd/vit väska jag ville ha!

Har precis sett klart Breakfast at Tiffanys. Den är söt. Holly påminner mycket om mig, iaf i början av filmen. Typ när Paul kommer in i hennes liv. Förutom det hela festa till sex på morgonen.
Nu är mina naglar swommarfixade också, ser fräscha ut i fransk manikyr. Majjs.

Vill gå på Fii's inflyttningsfest. Framförallt nu när jag hittade den sötaste/perfektaste presenten på DesignTorget.
Dumma Forex och helgjobb...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0