Där måsarna inte skrattar sig hesa..

Skönt att ha varit ledig en hel helg. Har aldríg hänt förut. Ska försöka få ledigt fler helger i augusti så jag kan hinna träffa vänner, se min pojkvän vaken, åka ut till landet och shoppa på Thuns.. och sola såklart!
Jag vill åka ut till Kärsön och ha picnic, spela volleyboll och mysa.

Snaaart åker jag till Mallis.. ja det vart Mallis istället. Men inte Magaluf eller Palma utan lilla byn Ca'n Picafort vid Alcudia. Längtar redan, satt och läste om det igår på My Travel. Härliga marknader, god mat, sol och bad och såklart finns det en gigantisk ranch där! =)
image144 image145

Nu ska jag snart till jobbet. Jobbar bara idag och imorrn. Sen på onsdag ska jag till Örebro och hämta lite saker och passa på att leka med min Hedda. Ska luncha eller iaf äta ihop och kanske bada om det är bra väder. Plus att jag kan passa på att shoppa lite. Såg hur mycket fint som helst när jag satt på Internet igår. Vill ha!!!


Kommentarer
Helena

Hej!
Du får inte shoppa utan mig.
Jag ska också på shoppingtur.. :)
Kanske ska hoppas på dåligt väder ;)
Ses snart! :)

2007-06-25 @ 22:02:34
URL: http://helenalundquist.blogg.se
Anonym

Lyyyyyyyyx! ta med mig...

2007-07-02 @ 11:47:01
URL: http://hannalindqvis.blogg.se
Anonym

But of course! jag har klockren koll på allt. Och se så snyggt det blir... :) (eeehhehe) När åker ni?

2007-07-03 @ 09:07:12
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0