Reality check

Haft två dagar ledigt nu. Har varit divine!
Legat och solat i kapp med Andy, vilket jag såklart förlorade. Han är helt sjuk när det kommer till soldyrkning. Han säger att det inte finns några genvägar till den "perfekta brännan" ändå ligger han där och friteras i olja och använder hatschen klatschen på vinterhalvåret. Vaddå motsägelsefullt.
Han la sig ner och rörde sig inte ur fläcken förrens det va vändtime. Och så klaga han på mig som va tvungen att röra på mig efter en halvtimma i stekhet sol.

Igår va jag och Johan på bio med min Karro ♥ ♥. Såg Oceans 13.
Den va rolig. Men det va mest jag som kollade. Karro somnade och Johan satt å jäspa.
Roligt att se henne igen, och få se hennes tatuering.

Idag va jag hemma hos Nanna och hjälpte till att förbereda för hennes brorsas mottagning.
Kan inte fatta att han är så stor.. shit studenten.
Sen va de direkt till morfar och fira honom. Min mormor kan det där med tårtbeställning. Hon gissade på max åtta personer så hon beställde en tårta för sexton. Precis lagom. Vi åt en tredjedel tillsammans..

Imorrn är det back to reality.
Börjar jobba halv sju imorrn.. känns inte lockande efter två dagar med sovmornar.


Kommentarer
vicks

hejj sweetie. ligger kanske nått i de du säger ... de var iaf väldigt poetiskt sagt =)
Saknar dej... vi ses snart hoppas jag. pussss

2007-06-09 @ 16:32:12
Helena

Vi får ta det en annan helg i Öret annars... så det ordnar vi :)
När är det höst? Snart snart snart? Snälla!
Saknar dig med! Ta hand om dig!

2007-06-09 @ 21:53:52
URL: http://helenalundquist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0