usch... det genomgående temat

Usch.. tycker inte om sommaren längre.
Lyckades åka på en sommarförkylning.. låg hemma från jobbet igår och åt alvedon.
Men idag skulle jag vara strong och gå till jobbet.. Gick väl sådär, själva jobbandet gick bra men jag var inte riktigt med på noterna och jag fann mig själv stirra ut i ingenting ganska ofta.
Usch.. nu har jag två dagars arbete framför mig. Och jobba sent på midsommarafton.

Började läsa i statistik boken. Den va tuff. Jättetunna sidor, som en bibel. Till och med mamma tyckte den såg hemsk ut och hon älskar matte. Blir hårt nu. Kollade på formelsamlingen och förstod ingenting. Kollade på repetitionsbladet och har aldrig hört talas om fakultet och absoluta tal. I'm smoked!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0