Attityd..

Johan var duktig och bakade moccarutor idag. blev jättegoda, och hur mycket glasyr som helst.
Fast såklart inte lika goda som mina, men inte många som klarar det heller =)
image92





Jag , Annika och Vickan kollade på Melodifestivalen hemma hos Charlotta.. och sen gick vi till Attityd.
Inte ett ställe för oss, två "gubbar" stötte på mig och Vickan. Den som stötte på henne ville ha hennes nummer men sa att han skulle radera det sen när hans "konsult" hade kollat att det stämde.. skummo
Den som kom fram till mig ville ge mitt nummer till sin "kompis"..

image91
Jocke med vän, Annika i bakgrunden

image93
Charlotta glad som vanligt


image94
Charlotta med sin supergoda hallondrink.. med chokladsås i



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0