Flen invasion

Igår va vi (helena och pojkarna) och åt middag på Bryggan och gjorde Annika sällskap.
Drack god Shrek och Bryggan Razz... sen gick jag och Helena till Tybble för korrefest
medan våra lite mesigare killar drog mot lugnare ställen.
Jag och Helena gick till kåren tidigt för att slippa köa, men kom dit alldelles för tidigt!
Det va lugn tyst musik, helt dött och typ inget folk..!! Öppnade inte stora golvet förrens vid 12.
10 minuter lovade dom, 10 minuter är tydligen nästan en timma...
Vi spenderade en mycket stor del av kvällen åt att kolla på och "döma" folket därinne..
Och notera att typ alla hade likadana linne på sig och att det fanns i överraskande många färger.
Mycket skumt folk därinne..
Mot slutet av kvällen upptäckte vi att Johans kompisar va där men inte Johan, han hade gått hem.
Vi stod och prata med dom och gjorde dom nervösa.. blev jagade av jobbiga kamerakillen med sina DÅLIGA (läs urusla) kommentarer. som typ jag har beställt två modeller. Eeeeeeeeuw.

Helenas kompis Sofia är rolig, hon är glad och hödljudd men på ett bra sätt..
Hon hade lyckats spendera 2,500 kr på MakeupStore, utöver de 450 man får.
Sen på vägen till kåren lyckades hon hamna i snön fyra gånger, hon va helt blöt.
Sen på dansgolvet buffades hon med allt och alla och hamnade i buffelkrig med en kille. Hon skulle sen ta fart och buffa ordentligt men då hade han flyttat på sig och hon flög baklänges ner på golvet.
Sen lyckades hon även tappa en flaska öl som hon skulle hålla åt den av vännerna som tog fotot, den gick i tusen bitar.
Sen fick vi höra idag att hon lyckades hamna i en snöhög på vägen hem också och låg där väldigt väldigt länge.
Sen skulle hon va hjälpsam och byta skor med Åsa men satte sig då i en vattenpöl.
Trots ALLT detta var Sofia den enda som hittade hem och som dessutom hittade rätt dörr!
Starkt jobbat.

Idag åkte jag och Helena ner på stan och lämnade in våra skor för klackning. Jag tog med min mer än halva garderoben.. inte bra. det va inte billigt heller!
Hitta en perfekt Annika present, köpte pluggar eftersom min rullgardin störtade ner häromkvällen och lite förkylningsmedicin..


Råkade glömma beslutsångest i inlägget igår,, hur kunde jag?!


Kommentarer
Helena

haha ja hur kunde du glömma det ;P

visst är hon underbar min Sofia? :) men hon satt ju inte i en vattenpöl, hon satt ju på golvet ;) eller förlåt, marken :p älskar henne :D

2007-03-03 @ 22:44:00
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0