gott o blandat

det var ett tag sen nu, men men..
vi va ute en tisdag på babar efter att ha firat Camilla på födelsedagen.

Cammie
Cam posar för kameran, som vanligt ;)

vickan2
God pizza till middag, sen lite Fuck the dealer med vitt vin. Sådär gott,,

annikan
Annika glad som vanligt, fattar inte hur hon klarar det. men you go girl!

Cam o Henry
Camilla med sin nya älskling Henry Watmheart. Synd att vi också köpt en värmedyna..

Vickan o jag
Jag och Vickan på bussen in, jag i min nya röda jacka.

Cam o jag
Hmmm.. bra vinkel vi fick. Vet inte riktigt hur fotograf-Vicky tänkte. men roligt va de

frisyr2
Måste skryta lite med min fina 50-tals frisyr jag hade i fredags. synd att den inte syns så mycket här.
Men tuperat uppsatt bak och slimmad sidolugg fram. Niiice

kasper dj?vul  rosie dj?vul
Vill bara visa hur glad Kasper blir när Rosie kommer hem. Ser ju djävulsögonen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0