"I have a sword.. I had a sword"

Tisdagar har blivit en mysdag, det är den dagen som båda vi är hemma hela kvällarna.
På onsdagar var det alltid OC kvällar förut.. inte längre =(
Så i tisdags bestämde vi att hämta mat från Wongs, goood asiatisk mat. Den bästa jag nånsin ätit.
Jag tog en vitlöks och chilimarinerad kyckling med vitklökssmörssås och sötsur sås, hur underbart som helst
och så blev det matlåda dagen efter. Jummy!

I onsdags åkte vi alla ner och mötte upp Helena på stan. Vi gick runt och letade efter ställen att fika på men hamnade på Hälls. Satt där i flera timmar och bara åt och pratade. Det va mysigt.
Jag åt en bakelse Groda som va super god men helt odefinierbar för vilka bär som den va gjord av.
Håller med Hanna om att grodan ser ut som Dory, och tyvärr måste jag då säga att fish are food för hon va vääldigt god!
Vickan tappade bort sitt körkort, stackars liten, inte så passande nu med tenta en vecka bort.
Men tur att hon skulle hem å kan hämta passet.

Igår hade vi möte på Bryggan, inte så givande kanske. Och jag va helt död under det, huvet va inte med alls.
Hata mens- och huvudvärk på samma gång. Inte snällt mot stackars mig som gav bort min sista Alvedon till Jonas. Jonas som sen betalade tillbaka genom att lägga krokben för mig när vi gick och hotade med att riva sönder mina redan vääldigt trasiga jeans. Jag ska ge igen,, på nåt sätt. Kanske ska säga att Grolschen är slut.
Började kolla lite på Heroes, serien som börjat på canalplus. Jag är inte så mycket för den förutom för min vän Hiro. Han är en såå otroligt söt liten japan som vill vara hela världens superhjälte och är så naiv!

image89


Kommentarer
Hanna

Hahaha - fler grodor åt folket! Vad vore världen utan godis? ;)

2007-03-17 @ 15:36:30
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0