islandspostur

Nu är tentan avklarad, jag har varit ett nervöst vrak hela dagen. Kunde inte äta frukost ens.
Halvlåg i en soffa och avreagerade mig det mets enerverande sett jag har, skaka på benen.
Tentan kändes väldigt lätt, vilket kan betyda två saker. Antingen att den var lätt o jag var duktig, eller att den hade svårigheter som jag inte såg eller svarade fel. Hoppas såklart på det första alternativet.
Nu ska jag snart gå och jobba, är helt slut, skulle kunna sova i flera timmar känns det som.
Inte bra att stå i kassan då, eller att operera varma maskiner...
image99


Idag fick jag brev från Karro på Island. Saknar henne verkligen. Roligt att läsa riktiga brev, det var långt också. 5 sidor.. så nu har jag nåt att göra, besvara det! Älskar att skriva riktiga brev, får alrig göra det annars!
image100




http://www.liquidgeneration.com/Media/Cartoons/Britney_Spears_Sings_I_Shaved_My_Head__FYou/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0