jag o min klump

Idag är det tenta, ca 3 timmar.. och jag är redan nervös. Min mage är en hård klump som sakta jobbar sig
upp i halsen. Jag har hela morgonen legat halvvaken dels på grund av att Rosie lekte hela havet stormar i min säng så jag var tvungen att gå upp och stänga dörren. Och dels för att jag låg och tänkte på vad det heter hos handels och kommanditbolag.. föreningar - stadgar, aktiebolag - bolagsordning.. ooh vilken rolig tanke.
Nu försöker jag packa och laga frukost, men jag har sån ångest.

Efter tentan ska jag direkt gå till Bryggan för att jobba ett sjutimmars pass.. Inte skönt.
Och j****a Sesam som gjorde reklam för billig dricka o att alla skulle komma dit. Kan inte alla hålla sig
borta så jag kan gå hem tidigt, somna tidigt och kunna köra hem tidigt så jag kan sova lite imorrn innan vi ska till Labero plus att jag får umgås med min Johan och min älskling Kasper..

Tycker synd om Kasper, först kommer Rosie hem. Och hon är inte snäll, han ryter lite i början sen ger han sig och hon mobbar honom. Slår honom och hoppar på honom. hon är en bitch. Sen i påsk kommer Daisy, en till lillasyster. Hon är suuuper söt. En liten hårboll.
Fairlight image98
Daisy som bäbis                                         Daisy lite större, och tappat dom blå ögonen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0