Joe Labero o allt

Igår va jag helt död hela dagen. Sov fem timmar på natten efter att först ha haft tenta och sen jobbade jag på Bryggan. Kom hem vid två men somnade inte förrens tre och sen upp åtta för att sätta mig i bilen och åka till Sthlm.
Vickan o alla kom förbi, t.o.m Maria som inte brukar va med å festa så mycket. Det va roligt.
Men annika är konstig - vem beställer in en shot men smuttar på den??
Helt plötsligt drog allt folk till kåren.. och efter det blev det typ bara shots.
Skönt!
Va kul å jobba med Frida, länge sen vi fick en chans att prata och så. Kanske ska göra nåt nästa helg,
typ gå ut eller fika eller bara ta en drink eller nåt. Ska bli roligt!!



Igår kväll åkte hela min familj o Johan in till Hamburger Börs och åt god mat och kollade på Labero.
Åt en underbart god oxfilé.. men stank vitlök sen hela kvällen o natten.

Showen va bra, men jag håller nog fast vid att man kanske skulle ha sett honom i början, eller iaf innan han fick showeni Las Vegas. Känns lite för teatralisk och divig ibland. Men han va bra.
Mycket publikmedverkan, och ingen i min familj ville ta emot nyckeln. Den hamnade i mamma knä men hon knuffa ner den på golvet, Johan tog den inte utan det blev pappa.. hmmm.. vart liiite pinsamt under resten av showen.
Men han va så stolt över att han fick va med i ett trick och fick en souvernir som han sedan fick signerad.

Vart väldigt imponerad av en "cirkus"tjej som va med. Hon hängde i snören och allt möjligt, sjuukt stark va hon.
Skulle helt klart kunna se han igen. Men gärna lite närmare som trollkarlen på båten som trollade i Vickans hand och på bordet där vi satt och man fattade ändå noll... sånt är kul - ibland! =)
image101  image102
image103   image104


 



Kommentarer
vicks

å låter som du hade en heltrevlig kväll. =)
när kommer du hem igen då?

2007-03-25 @ 15:13:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0