ny terminolgi

Var på intervju idag på Öhrlings, eller det var inte riktigt någon intervju. Har faktiskt inte haft någon riktig intervju alls. Hon ringde och berättade om jobbet och ville ses för ett test fast det va inget test..
Hmm.. skumisch. Kom dit idag efter en lång promenad längs Torsgatan och fick sätta igång direkt att jobba.
Från 9 till halv fyra med lön och allt.. plus att jag fick sätta upp nya tider.
Helt sjukt, men jag är glad.
Jag har fått jobb som översättare på Öhrlings!!
Fick slå upp lite ord som revisor och sånt, tydligen heter det auditor och inte accountant som jag trodde.
Who knew..



Mitt nya motto:
It ain't bragging if it's true


Kommentarer
vickis

ett stort grattis. ja e avis som fan :)

2007-03-06 @ 22:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0