se men inte röra..

Vickan och jag gjorde en varsin topp 10 lista.
Några av dessa finns även på den interna listan mellan mig och Johan.
Cam sa att man bara fick titta inte röra, men om någon av dessa kommer fram till mig får jag röra!

image75
Mummmms... Johnny the hottie Depp
Guds gåva till kvinnligheten!

image76
Brett Tucker. Muskulös, snygg och klär i hatt...

image78
Jude Law.

image79
Orlando Bloom

image80
Adam Garcia

image81
Hugh Jackman. mm Wolverine, gillar mina bad boys!

image82
Milo Ventigmilia. (Jess)

image83
Viggo Mortensen. som Aragorn.. tungan nere i marken i tre timmar.

image86
Jag har en thing för Robin Hood.. bad boy do good

image87
Johan Nilsson.. inte att förglömma.




Kommentarer
Julia

Orlando Bloom & Jude Law är nummer ett :)

2007-03-10 @ 18:52:05
URL: http://fabregas.blogg.se
vicks

min lista kommer imorn.. =) hinner inte nu. puss

2007-03-10 @ 19:34:34
Hanna L

Haha, skönt att du också har en dregellista nu. Men Adam Garcia är min - Det vet du! ;)

2007-03-14 @ 20:45:07
Hanna L

Haha, skönt att du också har en dregellista nu. Men Adam Garcia är min - Det vet du! ;)

2007-03-14 @ 20:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0