shoppingtur i m-berg

Idag hade jag intervju på Blu di Blu i M-berg. Men både chefen därifrån o från stan va där.
Hoppas på å få ett där. Kul å jobba med kläder. Fast vill hellre ha istan.

Passade på att åka tidigare å dra med Johan på Ikea. Får nästan aldrig dit honom, mycket enklare med mina tjejer. Bara nämna Ikea så kommer hela bunten och passar på å stanna på skopunkten o willys.
Gick ett snabbt varv med inköpslista.. fick dra o knuffa o ropa för att han inte skulle gå helt i sin egen värld.
Sen bytte vi sida o gick in i köpcentret. Gick runt lite på Intersport, hittade ett par joggingskor som va billiga. Så dom fick de bli. Det är ett onödigt ont!
Sen hade jag intervjun, mer shopping och va smakråd åt Johan när han köpte skjortor. Han köpte dom jag hittade -stolt javisst!
Hittade två väskor. En mer vanlig brun och en lite roligare vit. Jag är glad!
Sen gjorde vi en famijeinstas o köpte två meter femmanlotter till familj o vänner. Men eftersom vi inte har några vänner vart det mer till mig =)
Köpte lite mer städmedel. Nu är hela lägenheten vårstädad. Avkalkad, dammsugen, dammad, skakad, avfettad och allt. Nu förtjänar jag en lugn stund med kaffe o mockaruta och lite musik.

image106 image107



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0