Skogen går inte längre säker

Igår va det Herr o Dam sittning på strömpis. Va väl sådär kul, kanske vart roligare om alla tjejer va med och inte bara jag o Helena mot världen. Men jag tycker vi klara oss ganska bra faktiskt.
Fick blanda vin o dricka upp hennes också.. o sen blev det tyvärr sent..

I helgen ska jag åka med Camilla ut till Camilla (snurrigt värre) och RIDA!
Ska bli jättekul, va så himla länge sen jag red sist. Jag har saknat det så mycket. Önskar det hade funkat bättre med Ricky el att jag if skulle haft någon att rida med. Men nu ska jag ta igen de genom en hel helgs ridande i skogen på fjording. Ska bli riktigt kul!


Kommentarer
maria

Jag bloggar om mode, sånt jag sytt själv, tips och idéer .. mycket bilder på sånt som är fint. Titta in vettja!

ha en bra dag!

2007-03-29 @ 17:00:21
URL: http://mariasmode.blogg.se
vicks

hej gums. saknar dej med mega massa. saknar alla. jobat nu ett par dagar.. har varit roligt o göra nått annat än att plugga :) kommer snart. älskar. puss

2007-03-29 @ 20:09:56
vicks

hoppas du får en jätte bra helg ute hos camilla. saknar saknar saknar. puss

2007-03-30 @ 11:23:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0