våren är här..

Kom tillbaka idag efter en helg i Sthlm.
Haft kul, men skönt å vara hemma.. Var ute och gick i solen, gick typ 2,5 i spåret.
Det va riktigt skönt.. sen har jag vårstädat lite. Tvättat fönster, kalkat av duschen och rensar skrivbordet.
Ska damma, dammsuga och så också.. om jag orkar idag.

Det är fullt av krokusar vid Behrn arena & studentgatan och hos mig är det en massa tusselagossar.
Vår! Vår! Våååår!
Såg dom första studenterna som vågade sig ut i vårsolen idag. Snart grillning!

Sen imorrn ska jag på jobbintervju på Blu di Blu och sen shoppa lite.
Ska bli roligt,, hoppas jag.


http://www.youtube.com/watch?v=oRXuNIsA74w


Kommentarer
vicks.

nu har ju ja åkt hem.. kommer ju inte ses på länge :( saknar dej babee. pusss

2007-03-26 @ 19:00:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0