Premature ageing here I come

Gjorde vuxentestet nu.
Oops säger jag bara..

Namn: Joanne
Datum: 2007-05-27
Ålder: 22
Vuxenpoäng: 18.6
Uppskattad ålder : 34

Din ålder borde vara 34.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
Ojdå ditt test visar att du borde tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske är dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? Eller varför inte beställa en resa till Kos.

Fick dessutom 63 % bättre än populationen i IQ testet.
105 hehe! Utan att direkt bry mig om frågorna.
Yeeah


Kommentarer
Hanna

Jag fick att jag skulle vara 24 år på det där testet. Trots att jag vårdar mina krukväxter ömt och (helt seriöst) kan citera sju sorters kakor... :) Jag borde vara 60 redan. Undrar om Jared fortfarande skulle vara intresserad då?

2007-05-28 @ 18:04:38
URL: http://hannalindqvist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0