Underbara vänner, visst finns dom!

Precis haft en myskväll med tjejerna. Passade på att fira mig.. lite sent ja vet men tentan förstör allt.
Jag stod o slavade framför spisen o lagade tre rätters middag bestående av Sallad, Kinagryta och Citron o marräng paj. Mumsigt! Som tur va kom Cam tidigare än dom andra och kunde avlasta mig å gjorde salladen.

Det va mysigt, en massa tjejsnack och sen en omgång med den Förtrollade Labyrinten. Inte så logisk så sent.. Men men.. jag och Cam kom sist. Typiskt eftersom vi va dom enda som spelade i par.

Fick sminkrådgivning från Make Up store. Såg att det även stod Brudmake... Och dom prata om en tjej som va inne o gjorde en då dom köpte det.
(Nu har min mamma ramlat av stolen..) Hehe.. kan ju vara lugn ett tag till.

Tack för presenten o kortet!
Tack mina underbara väninnor..
Ni är mina änglar utan vingar. Vicky, Cam, Anka och Helena.


Kommentarer
vicks

du e vår ängel.. :D
jag följer jättegärna med och kollar närdu görsminkningen om du gör den här i örebro vill säga;)
puss påre

2007-05-28 @ 18:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0