Vacation just a teardrop away

Usch tenta imorrn. Inte alls förberedd känns det som.
Har läst de flesta böckerna och så men ändå.. Har varit omotiverad, behöver ju inte med än godkänt för att få VG på kursen. Satt till lunch idag sen åkte jag, Helena och Camilla inte till stan för att skingra tankarna lite.
De shoppade medan jag köpte nödvändighetssaker plus vin till imorrn. Ser fram emot att dricka det - rödvin är gott!

Imorrn blir det tentafest på Kåren. Sista festen innan "sommarlovet"
På lördag blir det fikadejt på stan sen mysmiddag med tjejerna. Traditionsenlig avslutning på terminen. Brukar bli Ciao Ciao men nu blir det tacos eller grillat.
På söndag drar vi hem för sommaren. Kommer bli en full bil. Tur att jag kör för då slipper jag ha väskor i knät som dom andra måste ha.. It's good to be me. Tror Cam kommer få det skönast med typ tre väskor i knät.

Snart får jag träffa Karro.
Längtar, ska bli spännande att se hennes tatuering också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0