äntligen kom det

Idag kom det. Har längtat så länge.
Fick en glad överraskning imorse när jag till slut rullade ur sängen och kom ut i köket. Det snöade!! Snö, lovely glowy snö. Älskar snö, det är det bästa med den här annars sugiga årstiden. Så underbart med första snön.
Va tvungen att öppna fönstret direkt och känns den härliga lukten av snö. Tog en massa bilder av hur snön la sig mer och mer på lilla gångvägen. Men sen kom bilar och gående och cyklar och förstörde hela alltet. Och sen såklart kom regnet.
Love snööööö..

image186


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0