my baby got the big stuff...

Efter tentan igår va de en liten avskedsmiddag. Inatt åkte vickan och Cam till USA. Men fem veckor kommer gå fort. Sen drog ja, Anka, Hedda och Johan till kåren. vart ganska sen ingång men en timma ute räckte. det va kul, lite folk man kände igen iaf. Men sjuukt kallt.

Fick en överraskning idag vid frukost. Hade pratat med Hedda igår om att min Razz börjar ta slut dvs kommit halvvägs, imorse fick jag en ny flaska av Johan. Och en flaska Chanel. Jummy. Alltid velat ha en Chanel flaska. My baby got me the big stuff. =)

image189


På måndag börjar uppsats skrivandet på riktigt. Hmm får se hur det går. Men roligt får vi nog iaf.


Kommentarer
vickan

saknar saknar saknar

2007-11-11 @ 17:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0