varför nykvarn...???

Gick in på Sfrk:s hemsida idag, inte varit inne där på väääldigt länge. Lite för att jag inte vågat. Har inte velat se dom hemska orden "..ur tiden.." "..har lämnat oss..". Men så ikväll tog ja mod till mig och kollade. Och klart så fanns han inte kvar, och det stod ingenting i arkivet. Blev så arg, arg för att jag inte tog mig tid och åkte och sa hej då en sista gång. Men efter att ha sökt efter honom på Google för att få en sista bild hittade jag en intressant artikel i Stallbiten. Han va inte borta, eller jo borta men inte boorta. Han hade flyttat till Nykvarn min älskling. Min underbara Lyckeholms Saddler, men dom hade skrivit fel namn. Irriterande. Ingen respekt.
Ja som hade tänkt köpa loss honom nu när ja flytta hem och låta honom gå i pension och bara ta hand om honom dom sista åren, men då har dom redan sålt honom. De bastards.

    
image191


Kommentarer
Cam

Hej gumman!! Du verkar ha det bra hemma :) forstor att du blev besviken att saddler var sald men han har det ju sakert battre an pa ridskolan iaf o nu kan du ju aka o halsa pa =) Kul att uggla blev sa lyckat, hade velat vara med! har e det bara bra. har bara tre dagar kvar nu innan det bar ivag till NY! Kanns konstigt men roligt. o det ska bli skont att komme hem... saknar dig! puss puss

2007-12-05 @ 04:51:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0