foooooooooam

fika på stan med vännisarna.
välförtjänt efter en ny hel veckas råpluggande. sitter 8-16 varje dag.
men imorrn ska det va klart. Ska vara klart. Inga flera timmar som sist =)

älskar latten på bara vara. min favvo.
sen en "snabbis" på stan med Hedwelena. skitsnack, shopping.
skulle köpa en ny väska (min gick sönder.. igen idag) eller lim till den gamla.
vart inget.

sen kolla på Hedwelena när hon strök gardiner och försökte med första hjälpen på hennes blommor.
Imorgon kommer Maria och Honung.
Kåren.. kanske.. hoppas!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0