myycket att göra

plugg, plugg, plugg.. tar det aldrig slut.
på lördag är det tenta i statistik och om typ två och en halv vecka är det nästa tenta och därimellan lite filning på uppsatsen och ett case i koncernredovisning.. kreverar under alla måste göra saker. skrev en lista igår, en lååång lista och har än så länge bara prickat av en sak. en sak av många. ångest ja visst.
läängtar så efter kvällar och helger som man kan slappa på utan att få dåligt samvete. känns ganska långt borta just nu,

imorrn är det caset. måste fixa mina kläder tills dess, stryka o sånt. nervöst.. så sjukt lång text och på engelska. och måste redovisa i 20 minuter.. plus 10 minuters frågestund.. paniiiiiik. lite smått bara.
sen blir det middag på strömpis. majsigt värre.


Kommentarer
Helena

Vad hade vi sån ångest över...?
Vi klarade det ju galant ;)
Vi blev ju utslagna av vinnarna haha :)

2007-10-25 @ 09:45:09
URL: http://helenalundquist.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0