orkar inte...

så jobbigt att folk inte kan tänka för sig själva. om man går med på nåt och blivit ombedd att kolla flera gånger va fan gör man inte det för. blir så trött på att det här. alltid blir det så här - alltid! vad hände med ett ord är ett ord och ett ja är ett ja och inte ett nja.
nu kan vi kanske inte vara med i case competition, vi kan inte få ett jobb och kanske blir märkta för det. oj så trevligt att folk tänker. och oj så bra att man kan komma på saker i tid! orkar inte mer, inte konstigt att man längtar ut.
kul liksom att det har blivit som med Em. vill hellre sitta hemma och sura än att kontakta nån. ingen behöver sitta ensam men om man väljer det ska man väl inte bitcha och moana om det sen.

ska aldrig planera nåt mer. ska aldrig göra nåt för någon annan än mig nu. det är över. det är slut.

men det lilla positiva idag är att Helena hjälpte mig att fatta lite av statistiken.
Love you darling!


Kommentarer
Victoria

nej joanne.. jag har inte gjort så du inte får nått jobb, tänker inte ta den skiten.. och ja jag e väldigt ledsen att jag inte dubbelkollade de två gånger.. har varit ledig allla onsdagar, o trodde såklart även denna. De var rå klumpigt av mig. Hittar ni inte ngn så ställer ja upp på förmiddagen...Men inte för de du har skrvit. utan för att ja får ta konsekvensen av min klumpighet. De sårar mig verkkligen de e du skriver.. de där sista. för ja antar att att de var till mig de där med att sitta hemma.
De får stå för dej. När du kom till mig o sa förut att du kände dej utanför, från oss andra, då tyckte ja synd om dej och ville verklgen inte att du skulle känna så, trots alla gånger du fått mig att gråta.
när ja läser de här ångrar ja att ja nånsin brydde mig.. eller de gör ja verkligen inte, skulle aldrig ångra det. för ja vill inte att mina bästa vänner ska må dåligt..
Nu vet ja.

2007-10-19 @ 00:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0