Ville min nya älskling..

Idag kom mina föräldrar till stan för att kolla på en ny kissekattunge.. Åt lunch på Hälls, fikade lite hemma och åkte sen ut till Täby (i örebro). Roligt med Täby för här finns det en travbana istället... Men aja. Kom till katthemmet till slut efter lite fel åkningar och väntan. Där fanns tre söta kattungar, två flickor och en pojke. Vi stod och valde mellan en söt sköldpadda och en röd tabby. Slutade till slut med röd tabbyn.
I bilen på väg tilbaka mot stan satt jag och mamma och försökte komma på namn. Johan hade velat ha en annan röd tabby som skulle heta Frasse.. men det blev ju inte Frasse nu så. Till slut kom vi på Ville och efter en titt på honom va han en Ville. Han har såå sött ansikte och efter Lukas, Pontus, Hampus, Findus, Henry mfl hittade vi honom till slut.
Bilder kommer sen..

Nu är ja ensam igen. Inte ens Rosie är kvar. Trodde ja skulle få ha henne tills nästa helg i alla fall men nu åkte hon redan idag. Lite tomt. Men men.. får väl värma mig själv i sängen då da. Kanske kan bli frisk nu äntligen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0