lyckad helg... reeeeally

Va hemma och jobbade i helgen, min sista helg den här hösten. Kändes både jobbigt och skönt.
Ska bli trevligt att kunna åka hem och bara umgås med honung och vännerna och inte behöva jobba men kommer sakna alla och allt roligt skvaller..!

Igår kom Karro över och vi gjorde supergod kycklingsallad och kollade på Se upp för dårarna. Den va riktigt rolig, och helt plötsligt dök Obbe upp mitt i bild. Både jag och Karro skrek av förvåning och skrattade gott åt alla minnen från gymnasiet och alla lektioner.

Idag var det catch-up fika med Josse. Vet inte hur hon klarar sig helt själv i en främmande stad i en främmande lägenhet. Skulle typ dö och ännu mer om jag inte har Internet. Wow säger jag bara. Roligt att ses.. får väl se när det blir dags nästa gång. Synd att det inte gick med den 13:e Klubbetfesterna är inte kompletta utan Josse och Jossan =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv som tvåbarnsmamma

Bloggen handlar om mig, mina två barn och mina tankar och funderingar kring barnuppfostran och allt annat som rör vardagen.

RSS 2.0